Garam Magnesium Flakes Jamu Ratu Malaya

DJM Beauty Herbs pengedar sah JRM

Gout tak baik-baik?
Salah makan, eczema, dermatitis gatal?
Sukar tidur malam?


Selain fungsinya sebagai elektrolit (mengimbangi tubuh dari dehidrasi ), ia bergabung dengan hidrogen di dalam perut untuk menghasilkan asid hidroklorik, iaitu enzim penghadaman yg berkuasa untuk memecahkan protein dan menyerap mineral dalam badan.

Magnesium penting untuk kekuatan tulang, melancarkan pergerakan otot , membekalkan tenaga dan mengeluarkan toksin dalam badan

Kebaikan Magnesium Flakes Jamu Ratu Malaya
  • Membuang toksin dan logam berat dari dlm badan
  • Melegakan sakit otot
  • Meningkatkan kualiti tidur
  • Meredakan tekan dan stress
  • Melancarkan perjalanan darah
  • Menambahkan oksigen dalam tubuh – kurangkan migrain dan sakit kepala
  • Mengurangkan degupan jantung yg tak teratur
  • Mengurangkan risiko pembekuan darah
  • Menurunkan tekanan darah – elok utk pesakit darah tinggi
  • Mengurangkan iritasi dan pembengkakkan
  • Kulit lebih lembut dan licin
  • Mengurangkan penyakit ekzema
  • Tahap nutrien yang lebih baik

Cara Penggunaan Garam Magnesium Flakes Jamu Ratu Malaya
  1. Rendaman kaki / mandian berpantang (mengeringkan luka jahitan dengan cepat) - Rendam dgn air panas menggelegak utk cairkan garam, kemudian tambah dengan air suam utk rendaman.
  2. Kaedah Spray Transdermal - Gunakan air panas menggelegak utk dicampurkn dgn garam flakes. Tuang ke dalam botol spray anda.

Testimoni Magnesium Flakes Jamu Ratu Malaya

Nak lihat testimoni lagi? Follow ig kami di @djmbeautyherbs_hq

Garam flake rawatan transdermal, caranya ada 3.
1: Rendaman kaki.
2: spray (Yg jimat guna spray).
3: atau mandian.

Kalau mandi kena habiskan 1 botol terus dalam bath tab..Kesan sgt cepat..yg teramat banyak kebaikannya..Cepat hilangkan bisa mencucuk2 sakit gaout ..atau sakit sendi. Ada 7 jenis garam utk perubatan sebenarnya..Sering kita tau garam bukit himalaya tu je kan. Tu boleh makan dn elok buat ubat macam sakit tekak(kumur2)..rendaman.

Tp Garam flake ni x da jual dipasaran dn dia mahal..berkeping2..Ia kaedah rawatan yg paling bagus utk rawatan saraf..toksin..gout paling cepat sembuh pakai garam.ni..dn byk lagi kebaikannya.




Status : Out of stock 
(last updated 20/2/19)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡

HARGA MAGNESIUM FLAKES JRM (200grams)
RM 45.00 SM | RM 48.00 SS
(Ahli RM 40.50 SM | RM 43.50 SS)

KOS POSTAGE
RM 8.65 SM | RM 12.00 SS
(Pembelian lebih RM 500 FREE POSTAGE)

CARA DAFTAR AHLI?

CARA BELI?
Boleh klik → Cara Beli & Pembayaran


Kami pos barang setiap hari Isnin - Jumaat, bayaran yang diterima sebelum pukul 3 petang akan diposkan pada hari yang sama. Kami trusted seller berdaftar dengan SSM sejak tahun 2012, untuk lihat feedback dari pelanggan kami klik → Testimoni Penghantaran & Penerimaan Parcel

Catatan popular daripada blog ini

Herba Kurus Tradisi (HKT)

Beautywise Rejuvenating Set

Beloss XS - Produk Kurus + Putih Murah!

AG Cera | Suplemen Kurus, Sihat Dalaman dan Putihkan Kulit dengan Cepat!

Juzfit Dark Choco by Amyra Rosli

Jus jamu mutyara modern day jamu by tya arifin

Bubble Belly Oil

JAW White Egg Crystal Skin

Snowfitz Snowwhite (Kurus + Putih)

CPG Ququrosefit